_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_07

Corporate Identity

Kto jest kim w Iranie? Sprawa jest skomplikowana. W każdym Irańczyku tkwią trzy pierwiastki, w każdym w innych proporcjach.




































Wszyscy zostali wychowani w kulturze islamu. Wiele osób jest zdania, że to jest coś narzuconego, naleciałość z niższej kultury półwyspu arabskiego. Choć nikt nie może temu zaprzeczyć. Golas twierdzi, że nie może od tego uciec. W meczecie bywa często, ale tylko i wyłącznie jako przewodniczka.

















Większość dumna jest przede wszystkim z tego, że są Persami.
Na ile w nich jest zoroastryjczyków - odpowiedzieli chłopaki z poprzedniego wpisu.


















Trzeci pierwiastek to liberalizm i kultura zachodnia. "My Europa!" twierdziło parę osób, z którymi przyszło mi rozmawiać. Rozczarowani jednak trochę byli, że moja komórka nie odbiera filmów video, które chcieli mi koniecznie przesłać blue toothem.
No niestety, ja - mnie Europa niż oni Europa.



Brak komentarzy:

Treściospiss

Info Pers On Ale

Moje zdjęcie
Warsaw, Poland
kempukempu@gmail.com